yarandey

yarandey

yarandey

yarandey

وسایل دفاع شخصی (Book Diversion Safe)

مقابله با سارقان، شاید آخرین گزینه هر کسی باشد، اما حالا که این افراد می‏خواهند دارایی‏های ارزشمند شما را از چنگتان درآورند، چرا این کار برای آنها سخت‏تر نکنیم؟! محفظه تعبیه شده در داخل این کتاب، به قدری جا دارد که اکثر اشیاء قیمتی، مثل ساعت و جواهرات را در دل خود جای می‏دهد و در عین حال طراحی خارجی آن به قدری طبیعی به نظر می رسد که عملاً شناسایی‏اش در لحظه اول امکان‏پذیر نیست.


شارژ وایمکس ایرانسل


تایپ فرمول

خدمات تایپ

وسایل دفاع شخصی(Mace pepper Gel)

با برخورداری از فقط 4/1 درصد کاپسیسین، این اسپری فلفل، عملاً کمترین ریسک ممکن برای وارد آوردن آسیب به چشم فرد مهاجم را به وجود می آورد. توضیح آنکه کاپسیسین، ماده اصلی موجود در فلفل قرمز است که موجب اثر سوزانندگی آن روی بافت مخاطی می گردد.


شارژ وایمکس ایرانسل


تایپ فرمول

خدمات تایپ

وسایل دفاع شخصی (Mini personal Travel Alarm)

گاهی اوقات جلب کردن توجه دیگران، برای فرار از موقعیت خطرناک کافی بوده و این درست همان کاری است که این جاسوئیچی به ظاهر معمولی قادی به انجام آن است. در صورت احساس خطر دکمه بزرگ موجود روی آن را فشار داده و برای چند لحظه نگاه دارید، تا بلندگوی فوق العاده قدرتمند داخلی آن با قدرت 100 دسی‏بل، شروع به آژیر کشیدن می‏کند. در این هنگام لامپ LED نصب شده در بالای جاکلیدی نیز شروع به فلاش زدن می کند که برای جلب توجه بیشتر کمک کننده است.

شارژ وایمکس ایرانسل

تایپ فرمول

خدمات تایپ